Followers

ORDER FORM

WE ONLY SELL 100% ORIGINAL LOCAL OR IMPORTED HEALTH AND BEAUTY PRODUCTS. WE DONT SELL FAKE PRODUCTS FROM CHINA [even if some sellers claim products from USA, Japan..etc] WE CARE FOR OUR HEALTH AND YOURS TOO.
TO ORDER PLEASE FILL IN THE FORM BELOW. YOUR ORDER WILL BE PROCESSED IMMEDIATELY AFTER WE HAVE RECEIVED YOUR PAYMENT.
TO GET A BERRY SPECIAL PRICE, PLEASE SIGN IN AS OUR FOLLOWER. HAPPY AND SAFE SHOPPING!!!
THANKS

Disable Right Click

Disable Selection Text

MARY KAY- ENRICHING WOMEN'S LIVES

MARY KAY- ENRICHING WOMEN'S LIVES
I AM YOUR INDEPENDENT BEAUTY CONSULTANT

SECRET BEAUTY PRODUCTS

PENGUMUMAN PENTING!!

salam, ada seorang customer beli naturactor tp barang tu dikembalikan kpd akak...dia beli melalui email...masalahnya x dpt nk trace siapa hamba Allah tu...kalau ada sapa2 yang buat belian melalui email..and sampai skrg belum dpt, sila sms/call akak ye...thanks


Saturday, August 7, 2010

TESTIMONIES RAZAK MELADAPAHIT

ESTIMONI DARI PENGGUNA HERBA


Kapsul Razak Meladapahit
No. Pendaftaran: MAL0601476TC

PENGAKUAN DARI PENGGUNA

1)“Saya menggunakan herba ini untuk merawat GHAOT”
- YB Dato’ Shaziman bin Abu Mansur
Ahli Parlimen Tampin dan juga Tim. Menteri Tenaga,Air dan Komunikasi Malaysia

2)“ Saya menggunakan herba MELADAPAHIT untuk merawat diabeties dan ghaot”
- YB Dato’ Mohd Kamil Bin A. Aziz
Ahli Dewan Undangan Negeri, Kawasan Gemencheh

3)“ Meladapahit ini dapat menyembuhkan sakit BUASIR saya”
- Encik Osman b Abdullah
Sek. Men. Keb. Taman Indah, Tampin

4)“ Tangan saya yang kena sakit STROK selama 20 tahun beransur sembuh selepas menggunakan herba RAZAK MELADAPAHIT”
- Tuan Hj. Sulaiman
Bekas Ketua Kampung Felda Sendayan, N.S.
PENGAKUAN DARI PENGGUNA

1. HJ. ABDUL RANI - KG MEDAN KUALA LUMPUR

'Kebas- kebas tangan dan sakit pinggang dan lutut saya sudah tiada lagi. sekarang saya makan kapsul ini setiap hari, sangat berkesan untuk saya'



2. En hashim bin Abdullah - Nilai, Negeri Sembilan

'Selepas makan sebulan kami rasa ada perubahan berlaku tentang penyakit resdung yang saya alami sejak 10 tahun lalu'


3. Hj Abdul Razak - Gemencheh, Negeri Sembilan

Darah tinggi dan migrain saya sudah sembuh..makan sebiji sahaja setiap hari, mudah & berkesan'


4. Puan Salwa- Puchong, Selangor

"Terimakasih kepada meladapahit yang telah membantu suami saya menyembuh penyakit kencing manis. Sekarang suami saya semakin bertenaga dalam segala urusan"

5. En Nazli , Pandan Jaya, KL

'Mealdapahit bagus untuk kesihatan. Badan ssihat minda cergas'
Nabi [SAW] pernah berpesan agar [HS] ie Jintan HItam digunakan sebagai penawar untuk pelbagai penyakit kecuali mati
10% Jintan Hitam di campurkan dengan meladapahit


TESTIMONI DARI PENGGUNA RAZAK MELADAPAHIT

Pada pertengahan tahun yang lepas, suami saya telah dimasukkan ke dalam wad akibat didiagnos menghidap denggi. Setelah 3 hari di wad tahap platlet suami saya semakin menurun. Sehingga doktor mencadangkan untuk membuat pemindahan darah sebagai langkah terakhir.
Setelah diperkenalkan Kapsul Razak Meladapahit oleh kakak saya, yang mengatakan kapsul ini memang mujarab untuk denggi saya pun terus membeli dan memberi kepada suami saya. Keputusannya menakjubkan. Tahap platelet terus meningkat sehingga doktor pun terkejut. Selang sehari suami saya telah dibenarkan keluar wad. Syukur Alhamdulillah.
Hujung tahun yang lepas pula adik ipar saya pula disyaki demam denggi oleh Klinik Kesihatan di Setapak. Biasanya pihak klinik memerlukan 3 kali cek darah untuk memastikan suspek denggi betul-betul menghidap denggi. Demam denggi ini memang teruk. Sakit seluruh badan dibuatnya. Alhamdulillah dengan pemakanan Kapsul Razak Meladapahit, adik ipar saya terlepas daripada terpaksa di tahan wad.
Bos ditempat kerja saya sendiri membeli daripada saya untuk pekerja-pekerja syarikat suaminya disite construction. Ini berikutan beliau bertanya kepada saya apa yang suami makan untuk penawar denggi, selepas salah seorang pekerja di syarikat suami beliau di masukkan wad akibat denggi. Alhamdulillah pekerjanya keluar wad dengan cepat setelah memakan Kapsul Razak Meladapahit ini.
Sebagai langkah berjaga-jaga daripada terkena denggi lebih teruk, beliau membeli 5 kotak daripada saya. Ianya memang berkesan untuk penawar denggi.
Denggi: 16 mati dalam masa sebulan (sumber)

MELAKA 6 Feb. - Sebanyak 16 kematian akibat demam denggi dicatatkan di seluruh negara dari Januari hingga 4 Februari lalu, kata Menteri Kesihatan, Datuk Liow Tiong Lai.
Beliau berkata, jumlah itu meningkat daripada sembilan kematian dalam tempoh yang sama tahun lalu.
Katanya, jumlah kes denggi yang dilaporkan pula ialah sebanyak 6,240 berbanding 3,407 kes pada tempoh tersebut tahun lalu.
”Kes denggi setakat ini telah menunjukkan sedikit peningkatan iaitu sebanyak 55 peratus.
”Peningkatan ini tidak membimbangkan kerana jumlah ‘kawasan panas’ wabak denggi yang dilaporkan telah menurun kepada 44 daripada 54 kawasan sebelum ini,” katanya kepada pemberita selepas lawatan singkat ke Hospital Melaka di sini hari ini.
Bagaimanapun, katanya lagi, terdapat tiga kawasan baru wabak denggi iaitu dua di Shah Alam dan satu di Puchong.
Sementara itu, menurut Tiong Lai, Selangor masih mencatatkan jumlah denggi tertinggi dengan 3,245 kes diikuti Kuala Lumpur (590), Perak (526), Pulau Pinang (373), Johor (312), Sarawak (216), Kedah (183) dan Kelantan (164).


Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment