Followers

ORDER FORM

WE ONLY SELL 100% ORIGINAL LOCAL OR IMPORTED HEALTH AND BEAUTY PRODUCTS. WE DONT SELL FAKE PRODUCTS FROM CHINA [even if some sellers claim products from USA, Japan..etc] WE CARE FOR OUR HEALTH AND YOURS TOO.
TO ORDER PLEASE FILL IN THE FORM BELOW. YOUR ORDER WILL BE PROCESSED IMMEDIATELY AFTER WE HAVE RECEIVED YOUR PAYMENT.
TO GET A BERRY SPECIAL PRICE, PLEASE SIGN IN AS OUR FOLLOWER. HAPPY AND SAFE SHOPPING!!!
THANKS

Disable Right Click

Disable Selection Text

MARY KAY- ENRICHING WOMEN'S LIVES

MARY KAY- ENRICHING WOMEN'S LIVES
I AM YOUR INDEPENDENT BEAUTY CONSULTANT

SECRET BEAUTY PRODUCTS

PENGUMUMAN PENTING!!

salam, ada seorang customer beli naturactor tp barang tu dikembalikan kpd akak...dia beli melalui email...masalahnya x dpt nk trace siapa hamba Allah tu...kalau ada sapa2 yang buat belian melalui email..and sampai skrg belum dpt, sila sms/call akak ye...thanks


Monday, October 18, 2010

TESTIMONI SABUN KURUS & SABUN PAYUDARA

nk hapdet stori pasai guna sabun nie...
seketul da abis..pastu tgh guna sabun yg kedua
la nie...aku cukup suka sbb kesan nyer dah nampak..
peha aku yg cam balak niesuda kecik sket...size suda
ada kurang...itu diakui oleh laki aku...sbb die jer yg
pasan peha aku nie cam balak ker tak...
dan katanya juge...montot aku ader reduce size gak...
itu aku prasan sbb skg nie kalo pakai slack dah
longgar kat part tu..

__________________________________________

baru try sabun hijau & gold ni seminggu
so far, ada gak nmpk sket hasil sabun hijau -

based on asben punya komen
_____________________________________

nk kongsi skit perasaan gmbira..he3 br arini perasan

itam celah peha nk cerah skit..akak pn tgur..best r sabun

ni..bkn takat leh kcik kn tp leh ilangkn mslh len..best2..

----------------------------------------------------

for 1 week sye asyik dok menyental tang lengan je..

so far rase kecik le sket sbb bile pakai baju lame2,

kat lngan tu dah rase longgar sket dah..hihi

________________________________________

nk menghapdet citer nih...aq baru jah menyental sabon

nie dlm 4 ari gitu aq guna 2 x sehari atau kalo rajin 3 x

sehari - lama gak la aku menyental, putar2 kat tmp yg

bermasalah tu kalo mandi..(nk copet punya psl lah niee )

resultnya sungguh membanggakan..hahaha yg aku perasan :-
seluaq yg aku pakai tang peha tu ada longgar sket lah... lg 1
my abe siap tego...nape mont*t ibu nipis sket
(aq mmg jenis tg situ tebal...nk carik pants selalu sangkut

tg sana )aq suke sgt2..dan makin bersemangat nak

mengecikkan mn yg tebal sekian hapdet dr aku utk ms ini

__________________________________________

kebanyakan customer repeat order sbb kesan sabun

tu yg best.. kiranya penggunaan 2 ketul untuk sebulan

pun dah leh kurangkan lemak, nmpk lebih kurus..

______________________________________________

nk menghapdet citer nih...aq baru jah menyental sabon

nie dlm 4 ari gitu aq guna 2 x sehari atau kalo rajin 3 x sehari

- lama gak la aku menyental, putar2 kat tmp yg bermasalah tu

kalo mandi..(nk copet punya psl lah niee ) resultnya sungguh

membanggakan..hahaha yg aku perasan :- seluaq yg aku pakai

tang peha tu ada longgar sket lah... lg 1 my abe siap tego...

nape mont*t ibu nipis sket (aq mmg jenis tg situ tebal...

k carik pants selalu sangkut tg sana ) aq suke sgt2..dan

makin bersemangat nak mengecikkan mn yg tebal

sekian hapdet dr aku utk ms ini

_______________________________________________

Nak bagi testimoni... sejak pakai sabun botanic nih...inci tak

tau lah berkurang ke tidak..tapi yg pasti..kulit rasa lembut dan

wangi sangat..tapi sabun nenen tuh mmg nampak lah...sebab

kwn2 dok tegur... sebenaqnya baru pakai sabun botanik tuh

baru seketoi jah..tu yg rasanya tak nampak lagi kot kekurangan

inci...

________________________________________________

Aku dh pkai sabun ni..mcm xcayee jer laaa aku punye selulit

dh makin kurang...tu pon aku pkai jarang2..tp mmg ade

perubahan tang selulit tu..sukeeee sgtt

________________________________________________

dah berapa lama pakai....
pkai dh nak masok 2minggu lebih..tp mmg dh nampak kurang..
tang peha ni ari tu mmg byk giler selulit..ni kurang dh xbyk mcm
dulu2..balik ni nk sental lg...hrap laa leh ilang sblum aku kawenn
bln nov ni..hehehe

___________________________________________________

aku ade PM hang sbb nak beli...tp tak jadi larr...sbb bila aku ckp

kt akak aku, dia pi beli kt toko jamu dan dia belikan aku satu...

.tp serius laarr..aku pakai kt pelepat aku, jd cerah larr...baru

seminggu jer pakai...thanx to you ok.. forever and ever..and ever..

happy sgt tau...sekarang nie nak pakai sepentot pon confident jer...

__________________________________________________

dah pakai almost seminggu.... yang area paling ketara kat area

peha..perut lom lagi.... tang peha tu..pakai jeans... cantik ajer..

cam laju ajer dia masuk... nampaklah kaki ni cantik sikit..

_________________________________________________

kulit pun rasa firm skit...tapi sabun dah makin nipissssssssssss
...nampaknya kena order lg le....
__________________________________________________
sabun ijau pun best gak bau...tp rasanya cam cepat je effect dia.
..takut terlebih muatan lak...tu yg stop dulu...kang jadi dolly parton
lak...iskkkkkkkk seriau rasanya

________________________________________________

sok cukup seminggu aku guna sabun ni...
hbs seketulll...
mula2 pakai, dlm sehari dua xde rs pape sgt..
pas tu baru ada rs pns n cm gatal2 skt...
hrp2 tu kesan yg positif...tp yg plg pntg, bwh lengan
mcm dh mengecut skt...kl sblm ni cm tebal je
skng dh rs lain skt...mcm mengecik...
betis peha aku pn nmpk mengecut....
hrp2 menjadi...

_________________________________________

sabonnn.... sabonnnnn..... ukur lilit dah kurang ... berat maintain.....

takpe...sabar..guna lagi...sure berat turun sikit demi sikit


Semua testimoni dipinjam dr forum sebelah!! Harap Maklum!!

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment