Followers

ORDER FORM

WE ONLY SELL 100% ORIGINAL LOCAL OR IMPORTED HEALTH AND BEAUTY PRODUCTS. WE DONT SELL FAKE PRODUCTS FROM CHINA [even if some sellers claim products from USA, Japan..etc] WE CARE FOR OUR HEALTH AND YOURS TOO.
TO ORDER PLEASE FILL IN THE FORM BELOW. YOUR ORDER WILL BE PROCESSED IMMEDIATELY AFTER WE HAVE RECEIVED YOUR PAYMENT.
TO GET A BERRY SPECIAL PRICE, PLEASE SIGN IN AS OUR FOLLOWER. HAPPY AND SAFE SHOPPING!!!
THANKS

Disable Right Click

Disable Selection Text

MARY KAY- ENRICHING WOMEN'S LIVES

MARY KAY- ENRICHING WOMEN'S LIVES
I AM YOUR INDEPENDENT BEAUTY CONSULTANT

SECRET BEAUTY PRODUCTS

PENGUMUMAN PENTING!!

salam, ada seorang customer beli naturactor tp barang tu dikembalikan kpd akak...dia beli melalui email...masalahnya x dpt nk trace siapa hamba Allah tu...kalau ada sapa2 yang buat belian melalui email..and sampai skrg belum dpt, sila sms/call akak ye...thanks


Tuesday, August 30, 2011

PRODUCT BARU LAGI ------TERHEBAT UNTUK WANITA MASAKINI!!


PROMOSI MENJADI DEALER PRODUCT VIANCO NATURA!! BELI MIX FIBRE DRINK DENGAN HARGA RM75 [ HRG PASARAN]..ANDA BERPELUANG TERUS JADI AHLI VIANKO.DAN LAYAK MEMBELI PRODUK VIANKO DENGAN HARGA AHLI!! SILA EMAIL/SMS KAK NOR UNTUK MAKLUMAT LANJUT. PELUANG MENJANA PENDAPATAN SAMPINGAN!! ASK ME HOW!!
SILA KLIK UTK INFO LANJUT


SILA KLIK UTK INFO LANJUT
SILA KLIK UTK INFO LANJUT



“Saya baru sebulan guna teh Vianco Natura RATU. Bersyukur sangat-sangat kerana masaalah keputihan saya banyak berkurangan dan badan terasa ringan. Sebelum ini saya mengalami rasa pelik di bahagian ari-ari sebelah kanan seolah-olah ada benda bergerak-bergerak di dalamnya ibarat gerakan bayi dalam 2 ke 3 saat. Risau dibuatnya.. setelah minum teh Vianco Natura RATU, sehingga saat ini tiada lagi gerakan tapi asyik buang angin jer..hehehe”.

Pada mulanya saya ditemukan oleh seorang pengedar Vianco Natura semasa saya di perhentian bas selepas balik dari kerja. Dia kata dia daripada syarikat L.S Associates ingatkan dari penjabat penguam tapi rupanya sebuah syarikat Multi Level Marketing. “Syukur teh Vianco Natura RATU & Vianco Natura Royale Collagen yang dikenalkan kepada saya sangat serasi dengan saya. Kulit bertambah cantik dan badan bertambah cergas...bila bersama dengan suami pun tak letih...syukur di pertemukan dengan produk Vianco Natura. Saya bercadang nak buka kedai untuk jual produk ni, tapi tempatnya di kedah sebab tumpang kedai adik saya dalam masa terdekat ni. Saya bersedia menjadi Stokis kerana saya amat percaya dengan produk ini dan plan permasarannya pun menarik”.


Ok! Sangat-sangatlah teh Vianco Natura RATU & Mix Fibre Drink tu..akak dah try banyak jamu-jamu, pernah yg mahal, dalam RM500 pun ada, tapi yang Vianco Natura punya ni lagi hebat, lain daripada yang lain..ada ummph! Heee..akak rasa amat selesa dan serasi dengan badan. Tak letih bila disiang hari dan senang tidur dimalam hari. Rasa tak nak tukar yang lain lagi. Ni memang best, badan rasa ringan, lepas tu period lancar.Yg tu...tutt tutt..pon wow. haaa..Syabas & tahniah Vianco Natura! Siapa yang nak join saya sokong 100%, barangan terbaik dan dapat bayaran bulanan lagi! 3 bulan lagi sudah tentu saya memiliki Proton Persona yang diperuntukkan oleh syarikat”.



“Suami saya kata badan saya semakin langsing...baju-baju saya pula semakin longgar semenjak saya mengamalkan minum Vianco Natura RATU , Vianco Natura Royale Collagen dan sapuan krim  Vianco Natura Trimax Hot Body Shaping. Kulit saya pula menjadi semakin gebu...macam lembab selalu tapi bukan sebab peluh...nampak sentiasa 'moist' la orang kata. Sebelum ni kulit saya kering. Saya telah menggunakan ketiga-tiga produk Vianco Natura, baru habis tiga kotak dan saya telah merasai kelainan pada tubuh badan. Paling penting...hubungan saya dengan suami semakin hangat”.














Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment