Followers

ORDER FORM

WE ONLY SELL 100% ORIGINAL LOCAL OR IMPORTED HEALTH AND BEAUTY PRODUCTS. WE DONT SELL FAKE PRODUCTS FROM CHINA [even if some sellers claim products from USA, Japan..etc] WE CARE FOR OUR HEALTH AND YOURS TOO.
TO ORDER PLEASE FILL IN THE FORM BELOW. YOUR ORDER WILL BE PROCESSED IMMEDIATELY AFTER WE HAVE RECEIVED YOUR PAYMENT.
TO GET A BERRY SPECIAL PRICE, PLEASE SIGN IN AS OUR FOLLOWER. HAPPY AND SAFE SHOPPING!!!
THANKS

Disable Right Click

Disable Selection Text

MARY KAY- ENRICHING WOMEN'S LIVES

MARY KAY- ENRICHING WOMEN'S LIVES
I AM YOUR INDEPENDENT BEAUTY CONSULTANT

SECRET BEAUTY PRODUCTS

PENGUMUMAN PENTING!!

salam, ada seorang customer beli naturactor tp barang tu dikembalikan kpd akak...dia beli melalui email...masalahnya x dpt nk trace siapa hamba Allah tu...kalau ada sapa2 yang buat belian melalui email..and sampai skrg belum dpt, sila sms/call akak ye...thanks


Wednesday, October 5, 2011

TESTIMONIES CHANTIQUE BLUEBERRY COLLAGEN ... 3000mg Fish Collagen Dalam Setiap Sachet !!!

NEW TESTIMONIES WITH CHANTIQUE COLLAGEN!!

SEBELUM
SELEPAS
Kesan Penggunaan Chantique selepas 1 bulan setengah - Saya mempunyai masalah jerawat, parut, kulit tak sekata dan kasar pada wajah. Pelbagai cara dan produk telah saya gunakan, tetapi kecewa akhirnya sehingga saya diperkenalkan dengan "Chantique Blueberry Collagen Drink" oleh rakan saya yang juga mengamalkan minuman ini. Kulit beliau memang cerah berseri, halus dan sekata. Saya telah minum produk ini lebih kurang satu setengah bulan dan hasilnyamemang memuaskan dan amat berkesan. Lihat wajah saya sekarang.....Halus, cerah sekata dan jerawat kering serta parut pudar. terima kasih Chantique Blueberry Collagen Drink


TESTIMONI - KULIT SEMAKIN CERAH, GEBU, LEMBAP, HALUS, PEMBUANGAN LAWAS HANYA DALAM MASA 5 HARI - Pn Rokiah (Sg Petani) -  (UPDATED)



Dengar je produk collagen, bagi saya biasa saje. Saya pernah mencuba berbagai-bagai produk colagen jenama lain. Dalam masa 10 hingga 14 hari baru nampak kesannya. Tapi selepas saya tengok iklan Blueberry Chantique Collagen di akhbar Kosmo, teringin nak mencuba juga. Menakjubkan selepas 5 hari saja meminumnya, kulit saya kelihatan cerah halus, gebu dan lembap serta pembuangan jadi lawas. Teguran dari kawan-kawan yang kulit saya nampak cerah, halus membuatkan saya lebih yakin dan berpuashati. 



Hari ini genaplah sebulan saya mencuba produk chantique collagen. Jika dlm masa 5 hari,kulit saya nmpk cerah, halus, gebu dan lembab ..  masuk hari yg ke 8, lagi perubahan positif saya sedari .. Setelah memakai bra seharian , garisan2 halus pada payudara sudah tiada lagi . Selain itu Chantique juga baik untuk penglihatan, keputihan, lawas, menguatkan akar rambut dan merapatkan lagi keintiman. Saya akan terus menggunakan produk ini. terima kasih chantique collagen. Harganya pun berpatutan.




TESTIMONI - CUP BREAST PENUH, RASA BERTENAGA, RESDUNG BERKURANGAN, KULIT MUKA SEMAKIN CERAH & HALUS - Fasihah (KL) 

Selepas 10 hari penggunaan Chantique Collagen, Cup Breast menjadi penuh.. Badan rasa lebih bertenaga. Jika dahulu bangun pagi mesti bersin disebabkan resdung, tapi sekarang bangun pagi tak bersin dah. Kulit muka pun rasa semakin cerah dan halus hehe

TESTIMONI - JERAWAT HILANG, BEKAS JERAWAT PUDAR, KULIT CERAH, ANJAL, BERSERI TIDAK LAGI KUSAM, BERTENAGA, HUBUNGAN SUAMI ISTERI JD INTIM, PENAMPILAN PENUH KEYAKINAN -  Lina  (TERBARU)

Kesan Penggunaan Chantique Collagen telah melengkapkan lagi penampilan saya. Sebelum menggunakan cc collagen saya sering ditumbuhi jerawat dan kulit wajah nampak kusam. Tetapi setelah menggunakan cc collagen jerawat sudah tidak kelihatan lagi, bekas-bekas jerawat pun semakin pudar dan kulit wajah  saya juga tidak lagi nampak kusam. 

Kulit wajah saya kelihatan cerah, anjal dan semakin berseri. Ramai rakan-rakan yang bertanya tentang perubahan wajah saya yang amat ketara. Selain itu juga cc collagen memberi kebaikan kepada tubuh badan saya agar lebih bertenaga dan sihat. 

Ianya juga merapatkan lagi hubungan intim antara saya dan suami saya.  Saya juga pernah menggunakan produk collagen  lain yang jauh lebih mahal  tetapi saya amat berpuashati dengan cc collagen kerana  hasilnya yang  amat berkesan dan lebih menjimatkan. Cc collagen memantapkan lagi penampilan saya serta menambahkan lagi keyakinan saya bila berhadapan dengan rakan-rakan serta pelanggan. 

Cubalah sendiri untuk mengalami perubahan yang pasti setiap wanita ingini. Saya amat berpuashati. Terima kasih Cc Collagen!!!!!






TESTIMONI - KULIT WAJAH SEMAKIN GEBU, ANJAL, BERSERI, JERAGAT TIADA LAGI -  Mala PD  (TERBARU)



TESTIMONI - KULIT SEMAKIN HALUS, PARUT JERAWAT SEMAKIN PUDAR -  Ayu, Pasir Gudang  (TERBARU)

_______________________________________________________

TESTIMONI - JERAGAT SEMAKIN PUDAR, WAJAH SEMAKIN CERAH -  Leha, Kota Tinggi (TERBARU)

___________________________________________________________

TESTIMONI - MASALAH ULAT AIR, BADAN RASA BERTENAGA, PERUBAHAN POSITIF PADA BENTUK BADAN DAN KULIT MUKA - Neeta 



Sebelum ini makan ubat, sapu krim gatal, tak ada perubahan. Ikhtiar cara kampung pun  tak kurang rasa gatal. Tangan, kaki dan jari yang kena‘ulat air’ ni rasa sangat tak selesa dan memeningkan, berair je. Terpaksa pakai glove bila nak membasuh pinggan dan pakaian.

Selepas minum jus blueberry collagen yang adik ipar saya syorkan,  rasa gatal dah takde, ‘Ulat air’ pun semakin mengering dan menunjukkan perubahan yang sangat baik. Baru habis sekotak, dah rasa lebih selesa sekarang. Ni nak teruskan minum sampai ‘ulat air’ ni betol-betol baik. Tak pernah rasa ‘sebebas’ ni. Badan semakin bertenaga, dan paling best bila dah ramai yang menegur perubahan pada muka dan bentuk badan. Suami pun bertambah-tambah sayang ! hihi, terima kasih kat adik  yang mengesyorkan jus chantique collagen ni. Hebat dan berkesan tanpa memudaratkan.

 ________________________________________
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment