Followers

ORDER FORM

WE ONLY SELL 100% ORIGINAL LOCAL OR IMPORTED HEALTH AND BEAUTY PRODUCTS. WE DONT SELL FAKE PRODUCTS FROM CHINA [even if some sellers claim products from USA, Japan..etc] WE CARE FOR OUR HEALTH AND YOURS TOO.
TO ORDER PLEASE FILL IN THE FORM BELOW. YOUR ORDER WILL BE PROCESSED IMMEDIATELY AFTER WE HAVE RECEIVED YOUR PAYMENT.
TO GET A BERRY SPECIAL PRICE, PLEASE SIGN IN AS OUR FOLLOWER. HAPPY AND SAFE SHOPPING!!!
THANKS

Disable Right Click

Disable Selection Text

MARY KAY- ENRICHING WOMEN'S LIVES

MARY KAY- ENRICHING WOMEN'S LIVES
I AM YOUR INDEPENDENT BEAUTY CONSULTANT

SECRET BEAUTY PRODUCTS

PENGUMUMAN PENTING!!

salam, ada seorang customer beli naturactor tp barang tu dikembalikan kpd akak...dia beli melalui email...masalahnya x dpt nk trace siapa hamba Allah tu...kalau ada sapa2 yang buat belian melalui email..and sampai skrg belum dpt, sila sms/call akak ye...thanks


Friday, January 6, 2012

NUR LIZZ SLIMMING --- Produk perlangsingan terhebat... sihat tanpa perlu berlapar (diet)


PRODUK NUR LIZZ 2 SLIMMING 
REKOD TERTINGGI PENURUNAN SETAKAT INI 15KG DALAM SEBULAN.



HARGA PASARAN: RM228
HARGA FOLLOWER ~RMxxx [ KALAU SERIUS, BOLE BAGI HRG BEST!!]


TESTIMONI BOB KUMAN


DULU


SEKARANG

 Salam semua, Saya Bob Kuman, Anda semua maklum yang saya baru-baru ini telah merehatkan diri saya di wad kerana masalah kesihatan. Saya baru sahaja menggunakan produk Nur Lizz 2 Slimming tak sampai sebulan. Selepas menikmati produk Nur Lizz 2 Slimming saya telah menikmati pelbagai faedah kesihatan hanya dalam 1 botol sahaja. Kini saya boleh memandu jarak jauh,boleh berdiri lama, lebih sihat dan bertenaga, masalah asma saya telah ok, kencing lawas, kulit lebih cerah bersih dan yang bagusnya saya boleh bergerak bebas serta berat badan saya telah susut hinggakan terpaksa menderma baju-baju saya kepada orang. Dan terkini saya sudah hampir tidak menggunakan ubat hospital lagi. Alhamdulillah, syukur saya atas rahmat darinya memberi kesihatan kepada saya melalaui Nur Lizz 2 Slimming. Anda di luar sana bila lagi ????








Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment